تقاطع شریعتی و بزرگراه همت، خیابان گل نبی غربی، پلاک 3

شهادت دکتر محمد زارع جوشقانی

مراسم بزرگداشت استاد زنده یاد دکتر محمد زارع جوشقانی در فضای مجازی روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ ساعت ۱۶ در لینک سایت بیمارستان چشم پزشکی نگاه (https://www.aparat.com/iranophthalex.com/live)بصورت برخط (آنلاین) برگزار می گردد.
حضور شما سروران گرامی موجب شادی روح آن مرحوم و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.
گروه چشم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
قطب چشم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
مرکز تحقیقات چشم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
بخش چشم بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد
بیمارستان چشم پزشکی نگاه

شهید دکتر محمد زارع جوشقانی

شهادت مظلومانه استاد گرانقدر، چشم پزشک عالیقدر، مهربان و پرتلاش “شهید دکتر محمد زارع جوشقانی” که عمری را در خدمت رسانی و درمان بیماران سپری کرده بود برای مجموعه چشم پزشکی نگاه سخت وجانکاه است.

“شهید دکتر محمد زارع جوشقانی” مدیری دلسوز و مهربان برای مجموعه چشم پزشکی نگاه بود، درخدمت به مردم شریف ایران در سنگرهای مدیریتی مختلف بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور از هیچ کوشش و تلاشی فرو گذاری نکرد، عمر گرانبهای خود را صرف خدمت به بیماران واعتلای جامعه علمی و  پزشکی کشور نمود، در آخرین مسئولیت خود در مبارزه با ویروس منحوس کرونا در کنار همکاران خود جنگید و به علت ابتلا به این بیماری به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

با نهایت تاسف و تاثر شهادت این عزیز را به خانواده محترم، دوستان وهمکاران ایشان تسلیت عرض مینمائیم و از درگاه ایزدمنان همنشینی با اولیاءا… که آرزویش بود مسئلت می نمائیم .

از طرف هیئت مدیره، پزشکان وکارکنان بیمارستان چشم پزشکی نگاه