NEGAH EYE HOSPITAL

تهران، خیابان شریعتی، جنب اتوبان شهید همت، خیابان شهید داوود گل‌نبی(کتابی)، پلاک 3

شماره تلفن :23555 (021) 98+       info@negahhospital.com

جستجو

این مرکز با هدف انجام پژوهش در زمینه بیماری های چشمی و به کارگیری نتایج آن در بالین بیماران تاسیس گردیده است و در صدد است که بستر مناسبی برای انجام تحقیقات پایه و بالینی برای پژوهشگران علاقه مند مشغول به کار در مرکز و خارج از مرکز را محیا سازد. ضمنا قصد دارد در افزایش پتانسیل های تحقیقاتی در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی مشارکت نماید.

مختصری از فعالیت های این مرکز در ذیل آمده است:

شورای پژوهشی:
هیئت موسس: دکتر حسین محمدربیع، دکتر زهره بهروزی، دکتر محمدحسین دهقان و دکتر محمد ابریشمی

– تا کنون ۱۴ طرح به مرکز ارائه شده که هر کدام با ۳ داور در رشته مربوطه داوری شده اند و ۱۱ طرح کد پژوهان و ۹ طرح کد اخلاق دریافت کرده اند
– سه طرح نیز در پروسه داوری رد شده اند.
– هم اکنون با کمک جناب آقای دکتر زرقی معاونت محترم پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی node بیمارستان نگاه در پژوهان باز شده است که علاقه مندان برای دریافت کد پژوهان مستقیما می توانند اقدام فرمایند.
– لوگوی هر یک از تخصص های رشته چشم پزشکی با نظر اساتید همان رشته آماده گردید
– کتابخانه بیمارستان در محل جدید برقرار و کتابهای آن فیش برداری شد و تعداد ۹۰ جلد کتاب جدید در زمینه های مختلف چشم پزشکی خریداری و به مجموعه کتابخانه اضافه گردید.
– مرکز تحقیقات از نظر سرچ مقالات به تمام منابع دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دسترسی دارد.
– پمفلت های آموزشی بیماران زیرنظر مسئول هر گروه یا به روز و یا جدید نوشته شده و در سایت قرار گرفتند.
– چهار دوره کنفرانس های علمی دوماهانه بیمارستان نگاه برگزار شد و برای آخرین دوره نیز با کمک قطب چشم امتیاز بازآموزی برای پزشکان و رشته بینائی سنجی دریافت شد.
– مرکز هر هفته سه شنبه صبح ها از ساعت ۵/۷ تا ۹ آماده دریافت پیش پروپوزال های سهامداران محترم می باشد که بعد از رفع اشکالات اولیه برای داوری ارسال می شوند و کد پژوهان و کداخلاق و اگر لازم باشد شماره RCT دریافت می کنند و کار به صورت اصولی آغاز می گردد.
– مرکز هر روز از ساعت ۵/۷ تا ۵/۳ باز است و خانم حاصلی کارشناسی ارشد رشته کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی در دفتر برای سرچ مقالات و دریافت پیش پروپوزال ها حضور دارند.
– ضمنا دفتر می تواند در زمینه آنالیز آماری، ترجمه و ادیت مقالات نیز با شما همکاری داشته باشد.
– از نظر میزان بودجه، طرح ها با ۳ میلیون تومان در ۲ قسط انجام خواهد شد و اگر مقاله آن طرح در مجلات معتبر ISI یا Pubmed با افیلیشن اول نگاه و یا Correspond نگاه چاپ شود مبلغ ۲ میلیون تومان هم تشویقی تعلق می گیرد.

چارت سازمانی مرکز تحقیقات بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی نگاه

ایده تشکیل مجموعه چشم پزشکی نگاه در سال ۱۳۷۳ شکل گرفت و مرکز جراحی انکساری نگاه در سال ۱۳۷۸ راه اندازی شد.

در بیمارستان نگاه، ما به چشم پزشکی به عنوان یک هنر نگاه می کنیم و به جراحان زبر دستمان به چشم هنرمندانی که با دستان توانگر خود صنعتگر هنرهای بی نظیر هستند…

کلیه حقوق محتوایی و طراحی برای بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی نگاه محفوظ است.   |    طراحی و پشتیبانی سایت توسط فرنا وب